Digitala krafter. Effektivt byggande.

14.12.2016 - 13:55

Ett kostnadsfritt seminarium på KTH, Stockholm du inte vill missa!

Onsdagen den 25:e januari bjuder Veidekke på seminarium kring temat digitalisering och hur det påverkar byggbranschen.

Mässa 15.30-17.00

Kom och träffa oss och våra samarbetspartners från KTH och BIMobject och upplev den senaste tekniken med bl.a. drönare, 3D-skrivare, VR, Microsoft Hololens och KTH:s nya BIM lab.

Föreläsning: 17-19.30

Lyssna på flera intressanta talare, däribland Martin Fischer, Director CIFE, Lars Albinsson, CEO/Creative Director Maestro Management, Ben O'Donnell, CTO BIMobject och Olle Samuelson, VD BIM Alliance.

Lättare förtäring erbjuds under seminariet.

Anmälan: Klicka här för att läsa mer och anmäla dig

Veidekke och VDC

Veidekke, med flest VDC-certifierade medarbetare i Skandinavien, fortsätter sin satsning på att utbilda framtidens VDC-kompetens. VDC – Virtual Design and Construction - är ett arbetssätt som integrerar virtuella modeller mellan olika discipliner i projektering och produktion. VDC fokuserar på hela arbetsprocessen, vilket inkluderar organisationens arbete och metoder för korta och effektiva beslutsvägar.

Läs mer om VDC.