Veidekkes leverantörsportal

Veidekkes leverantörsportal är platsen där du som leverantör hanterar förfrågningar, anbud, avtal och annat som berör vårt samarbete.

Här administrerar vi vårt samarbete

I Veidekkes leverantörsportal får du som leverantör tillgång till dina förfrågningar och avtal med tillhörande bilagor. Här finns även möjlighet att lämna anbud på upphandlingar som Veidekkes inköpare bjudit in dig till och signera överenskomna avtal.

I Leverantörsportalen kan du:

  • Få översikt över dina förfrågningar
  • Hämta bilagor till förfrågningar, avtal och avrop
  • Lämna anbud på en förfrågan
  • Acceptera eller tacka nej till att delta i en förfrågan
  • Signera avtal
  • Se alla dina projektavtal med oss
  • Ändra och justera användarinställningar, kontaktuppgifter samt information om ert företag

Logga in i Leverantörsportalen

Ditt företag kan aktivt välja att bli leverantör till Veidekke genom att registrera er direkt i portalen. Leverantörsportalen är en kostnadsfri tjänst.

Här hittar du hjälp med att skapa ett konto eller logga in i Leverantörsportalen. 

 

Kontakta oss